Opinie

NAJNOWSZE

  • 07.01.2016
    profesjonalizm
  • 06.01.2016
    Bardzo profesjonalny servis ,miła obsługa,Zawsze o umówionej godzinie auto wjeżdża o czasie do servisu.
  • 06.01.2016
    Dealer /czytaj pracownicy / poza pełnym profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków , zawsze stosują i kierują się zasadą ,że najważniejszy jest klient .
  • 16.12.2015
    Dobry produkt, dobry serwis
  • 11.12.2015
    Spotkani pracownicy w serwisie są w pełni kompetentni,sympatyczni i punktualni
  • 09.12.2015
    Fachowa obsługa, terminiowość, oraz miła atmosfera sprawiają, iż jestem w pełni zadowolony z serwisu Honada Park w Łodzi przy ul. Brzezińskiej.
  • 09.12.2015
    pelen profesjonalizm , rzetelnosc a przede wszystkim, co rzadko sie zdarza u dealerow (np Krotoski-Cichy), przejrzystosc wykonania prac bez generowania dodatkowych kosztow
  • 09.12.2015
    Pełen profesjonalizm całego serwisu. Ten dealer powinien być stawiany za wzór. Dbają o klientów i nigdy się na tym dealerze nie zawiodłem. Polecam wszystkim znajomym. Miła atmosfera w serwisie, jak i w salonie.
  • 08.12.2015
    uzasadnienie w odpowiedziach
  • 07.12.2015
    Nie mam zastrzeżeń, bo są perfekcyjni
  • 03.12.2015
    Ponieważ korzystam z usług od kilku lat i nie mam zastrzeżeń.
  • 02.12.2015
    bardzo wysoka kompetencja pracowników i szybkość realizacji usługi
  • 02.12.2015
    Wysoka jakość usług, rzetelni doradcy serwisowi, miła obsługa, dobra ogólna atmosfera podczas wizyty
  • 25.11.2015
    Wszystkie sprawy związane z serwisem zostały szybko, sprawnie i dobrze wykonane. Miła i fachowa obsługa.
  • 23.11.2015
    Współpraca z ludźmi którzy wiedzą co mają robić i nie naciągają na dodatkowe koszty w pęłni mnie satysfakcjonuje.
  • 18.11.2015
    Naprawę wykonano szybko i starannie, a niezbyt długie oczekiwanie przebiegało w bardzo dobrych warunkach i miłej atmosferze.
  • 13.11.2015
    Szybko, rzeczowo, samochód zwrócono czysty, kawa dobra - czego chcieć więcej?
  • 11.11.2015
    profesjonalne podejście do klienta, elastyczność, zapewnienie dobrego miejsca dla klienta w salonie, kiedy oczekuje się na samochód mycie auta po wykonaniu serwisu, dobre podejście pracowników salonu do klienta, który ma poczucie że jest ważny dla firmy
  • 05.11.2015
    usługa była wykonana szybko,sprawnie bez żadnych problemów.
  • 02.11.2015
    Szybko, sprawnie i profesjonalnie.

Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main